Rakan Seperjuangan

Saturday, April 18, 2009

Sekali pandang xharam, dua kali pandang baru haram..

tentu lelaki2 sume dah tau pasal ni..yela, tgk pempuan sekali xberdosa lagi..tgk kali kedua baru berdosa..jadi klu nak tgk pempuan cantik atau pempuan seksi tu..tgk sekali je..jgn kelip mata..itu baru sekali..xdosa..hehehehe..aku pun mahu gelak diatas kejahilan aku sendiri..

lama jugak aku pakai hukum tu..sumbernya dari mulut org ramai..ternyata bila tuhan mula nak berikan kita ilmu2 agama..kita akan rasa bahawa kita ini terlalu jahil dan amat dahagakan ilmu2 agama..

ikut hukum yang sebetulnya..yang dimaksudkan sekali pandang itu xberdosa adalah pandang secara xsengaja..ini telah dijelaskan oleh saidina ali bin abi talib(klu xsilap aku)..yang kita ni sume duk takwil kut lain..sekali pandang walau sengaja pun xberdosa..pasal sekali pandang je..kali kedua baru berdosa...hehehe..

taubatla atas kesilapan2 lalu..jgn ulang lagi..cuma ape yang perlu kita tahu, dosa tgk pempuan adalah dosa kecil..samaada pempuan tu tutup aurat atau x, klu lelaki tgk, lelaki tetap berdosa..tapi klu pmpuan tu xtutup aurat..pempuan tu yg tanggung dosa lebih..bukan dosa kecil dah tu..huhu..

dosa2 kecil macam dosa tgk pempuan ni akan terhapus bila kita ambil wudhuk dgn sempurna..dosa2 tu gugur bgai daun ditiup angin..senang je kan? tapi klu mereka yang xpenah ambil wudhuk, mmg xdela keampunan dari tuhan..

pempuan perlu tahu, pmpuan wajib tahu..bahwa setiap inci tubuh mereka boleh menaikkan nafsu syahwat lelaki..pasal tula islam suruh tutup kecuali tapak tangan dan muka..pasal xmahu bebankan pempuan..

mmg bohongla klu lelaki tgk rambut pempuan tapi xrasa ape2 pun..(nafsu songsang kot)hehehe..adoila..oleh itu..sedarla kaum2 hawa sekalian..berubahla sebelum terlambat...

1 comment:

CHELAH said...

solat taubat untuk org yg membuat dosa...
setiap saat umat zaman skrg membuat dosa(dlm hadis)....
tp umat zaman skrg solat sunat biasa pn payah nk buat inikan solat sunat taubat......
komen ckit???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...