Rakan Seperjuangan

Saturday, April 18, 2009

Perkara2 sunat..

dlam pada aku duk syok2 nak curahkan ilmu aku melalui bentuk penulisan blog ni..aku ade jugak mintak pendapat mmmber2 aku pasal kandungan blog aku..agar aku xmelampau sangat menulis dan taksub nak salahkan orang..

dlm pada itu,,ade sorang mmber aku nak aku komen pasal ibadat2 sunat khususnya solat taubat..aku ni mmg tergolong dalam golongan yang jarang sekali solat sunat..huhu..bukan aku ni dah alim tapi tulah..aku sendiri pun jarang sangat solat sunat..bese gak dulu solat hajat..tapi tahajjud dan solat tasbih setahun sekali pun payah..dosa dah tinggi melangit..

mmber aku suruh komen pasal org sekarang ni mmg byk buat dosa..pastu jarang pulak solat sunat taubat..solat sunat biase pun jarang..mmg berat dugaan dunia sekarang ni..klu zaman nabi dulu umat islam dilarang dan ditentang kerana nak mengamalkan islam..tapi sekarang ni xde sape nak surh dan xde sape yang larang..itu yang soal2 agama ni (mintak maafla aku kata) mmg org dah xpandang dah..

terasa rugi klu xdpt g tgk konsert dari xdpat pegi belajo kuliah agama..belajo ilmu agama tu wajib..lainla klu kita dah tau byk..aku ni pun jrang juga g kuliah agama..cuma aku donlod dari internet je..ICT ni klu kita guna cara baik, maka dia jadi baikla..huhu..

sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...