Rakan Seperjuangan

Wednesday, April 29, 2009

Penghargaan

Di sini aku ingin merakamkan penghargaan bg sesiapa sahaja yang pernah mengunjungi blog aku..sape2 yg penah klik link aku bg pun dah kira ok gak..sape2 yg bookmark blog aku ni lagila aku ucap terima kasih..melihat pada pengunjung yg datang dari pelusuk dunia dan serata malaysia..buatkan aku lebih semangat untuk menulis..

utk pengetahuan sume..bukan aku xmau tulis dlm bahasa yg lebih standard tapi golongan yang aku sasarkan adalah golongan remaja..aku ni dah kira remaja tua..umur dah mencecah 26 tahun..bukan aku xreti nak tulis dlm bahasa standard..tapi mlsla..baik aku guna shortform dan ringkasan dan segala mcm bentuk gaya penulisan agar tulisan aku ni xboring..

aku ni anak jati tganu xbermakna aku xleh nak berbahasa standard..selagi belum ada request utk aku tulis dlm bahasa standard.aku akan tetap menulis dlm gaya bahasa seperti ni..

tujuan aku tulis hal2 yang berkaitan dengan permasalah agama seharian ni adalah utk kita sama2 pikir dan muhasabah diri..dan juga utk kita sama2 mengambil pengajaran..mgkin penulisan dan hujah aku byk kekurangan..al maklumla aku ni bukanla lulusan sekolah agama..bukan lulusan pondok..tapi lulusan spm,stpm,ijazah dari institusi kerajaan..sekarang ni aku tgh berhempas pulas nak abihkan buat master..tinggal tesis je lagi..tesis dlm bahasa inggeris pulak tu..kena buat dlm 100 pages..mati aku..hahaha..

satu lagi..aku belum pikir aku dah ready nak tulis kut dlm english..takut nnti org yang baca lagi keliru..hehehehe..

P/S:teruskan mmberi sokongan pada blog aku..xpayah kuar duit..cuma baca dan bg komen..agar kita sama2 mendapat manfaat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...