Rakan Seperjuangan

Tuesday, May 5, 2009

4 jenis perempuan yg menjadi Isi Neraka

1. Perempuan yg jahat mulut, jahat perkataan pada suaminya..aaaada je yg xkena..beli ikan kecik marah(susah nak siang), beli ikan besar marah(geli nak makan)...suami xde kat umah, dia buat maksiat dgn lelaki lain..klu depan suami,,asyik merendah2 dan mengutuk suami xhenti2...(sedarla, gaji awak berapa sgt nak compare dgn gaji saya)

2. Perempuan yg membuat akan suaminya akan barang yang xmampu..membodoh2kan suami(guna bomoh, ilmu penunduk, nasi tangas, nasi kankang)...lagi satu mmbebankan suami melebihi ape yang suami itu mmpu..(suami xmmpu beli kete, isteri paksa juga beli)..

3. Perempuan yg xmau menutup dirinya (mendedahkan aurat)...keluar dari rumah dgn perhiasan yg megah..pakai pakaian menjolok mata..(kalau saya pakai cantik, nnti org puji isteri awak cantik, awak juga yg dpat nama)..klu suami pun redha, dua2la masuk neraka..

4. Perempuan yang cita2 lain xde..makan, minum, tido..ibadat xmau, taat pada suami xnak..hanya makan minum tido je kerjanya...

P/s: Hukum perempuan yg bantah ckp suami dan derhaka pada suami..termasuk dlm dosa2 besar dan mendapat laknat dari Allah dan para malaikat...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...