Rakan Seperjuangan

Tuesday, July 14, 2009

Lu pikirlah Sendiri (Pinjam ayat Nabil)

Buat kesekian kalinya ini aku rasa aku nak tulis pasal ape yg aku kaji tatkala aku menghabiskan satu semester tanpa buat ape2..aku guna masa yg baik itu untuk aku mengenal diri dan dunia..hahahaha...ini gara2 aku mempunyai sambungan internet 24 jam sehari..dahla pakai PC(mmber aku punya)..mmg aku all out la guna intenet ni...

First yg aku kaji adalah kes yg mendatangkan fitnah yg besar kepada umat islam seluruh dunia pada tahun 2001 iaitu kes 911..serangan keatas amerika pada sembilan september itu dikatakan dilakukan oleh militan islam yg diketuai osama bin laden, ketua pergerakan al qaeda..

dengan menggunakan semua kepakaran yg ada, aku cari sume video2 kat intenet yg berkait pasal kes 911..bukan tgk saja tapi siap donlod lagi..hahaha..mmg byk giler video pasal 911 kat intenet..video yg dihasilkan oleh rakyat amerika sendiri..bukan satu tapi byk..cuma kena faham bahasa inggeris la..

kesimpulan ringkas yg boleh dibuat ialah ia merupakan konspirasi oleh kerajaan amerika sendiri..maybe aku tgk dari satu pihak saja namun bukti yg dikemukakan sudah jelas..sudah terang lagi bersuluh katakan..lepas tu baru aku sedar betapa media2 kat negara ni belum cukup meluas liputannya pasal kes tu..

walaupun kes tu dah lama berlalu tapi ia masih lagi menjadi isu yg besar..satu dunia terburu2 menuduh pejuang islam yg bertanggungjawab tapi hakikatnya ia adalah konspirasi yg ada kekurangannya sendiri..tapi malang bagi umat islam masih xtahu hakikat yg sebenarnya..salah siapa?

Ditambah dengan rasa benci yg meluat2..aku tukar tajuk lain..isu mendarat dibulan pada akhir tahun 60an..ini lagi satu konspirasi yg paling besar oleh amerika..ketahuilah bahawa tiada siapa pun buat masa ini dah mendarat dibulan..ini didedahkan sendiri oleh saintis dan aktivis yg bersungguh2 menyiasat perkara ini..suatu perkara yg dianggap mustahil pada ketika ini, mcmna boleh berlaku pada tahun 60 an..ternyata satu dunia dah kena tipu...

amerika mmg sebuah negara yg hebat, hebat dengan penipuan, konspirasi dan kelicikan..yg peliknya, xramai yg tahu pasal tu..org cuma ambil sikap endah x endah je..klu ikutkan bukanlah hebat mana pun negara amerika ni..org kata amerika hebat pasal yahudi..maybe betul tapi menurut pemerhatian aku, amerika hebat kerana kekejaman dan penipuan mereka..sampaikan UFO pun asyik mendarat disana..teknologi mereka pun hebat..

amerika mempunyai senjata terhebat dlm sejarah..pertama sekali diguna pada tahun 1945 utk mengebom jepun..tapi jepun ni entah ape motifnya, masih berbaik dengan amerika..oklah tu, bukan amerika bom negara kita..xperlu kita nak ambil hati..hahahaha...

aku nak tulis panjang2 dan detail pun malas..nnti siap satu tesis bertaraf PHD..pasal terlalu byk fakta yg jelas dan bukti yg nyata..video menunjukkan pola runtuhan WTC sama dengan pola runtuhan bangunan secara terkawal..angkasawan yg mengaku pernah mendarat dibulan mengelak dan dari apabila disuruh bersumpah atas kitab Bible dan byk lagi fakta yg buleh buat kita sakit hati..

sakit hati kerana kita begitu mudah ditipu sebelum ini..betapa bodohnya kita, percaya tanpa kajian yg mendalam..umat islam sekarang lagi malang, menjadi mangsa atas jenayah yg xde kena mengena dgn islam..smpai org islam sendiri xmahu ikut cara islam..

P/s:cukuplah utk kali ini..lain kali ada masa aku sambung lagi..aku kena fokus pada tesis sarjana aku yg belum siap lagi ni..huhu..

4 comments:

pecinta_Islam said...

betul2..mmg x de orng lg yg prnh mendarat ke bulan..itu cuma politik..amerika malu sbb rusia dh dpt pegi ke angkasa lepas..so tuk tebus malu terus cipta penipuan paling hebat.lagi hebat,terus ke bulan.terduduk rusia.hehe..untuk renungan bersama-KALAU BETUL TELAH ADA ANGKASAWAN TELAH KE BULAN KNP LPS DR PERISTIWA TU DH X DE DH ORNG PEGI KE BULAN.SPTUTNYE TEKNOLOGI MAKIN CANGGIH MAKIN KERAP LA ANGKASAWAN PEGI KE BULAN OR TMPT LEBIH TINGGI LAGI..TAPI PERISTIWA TERSEBUT HANYA BERLAKU SEKALI SJ..DAN IANYA BERLAKU PD ZAMAN TEKNOLOGI 60an..SKALI TU JE.TEKNOLOGI SEKARANG MASIH BELUM MAMPU MENANDINGI TEKNOLOGI DAHULU..LOGIK KE??RENUNG2KNLAH

Hady83 said...

hehe..amerika tipu dunia..kita pun kena tipu masa sekolah..

SMART said...

share laa ko punya bukti tu psl konspirasi sumer tu...just cnclusion xbest kpda pmbaca2 blog..

Anonymous said...

Rajin2kan diri tgk video2 ni..link aku dah bg..kena usaha lagilah..byk lagi yg ada..tapi yg aku bg ni dah power sgt..hahaha..


http://video.google.com/videoplay?docid=8722567021561633304&ei=Lk5nSqSINJHcwgPg87CWBg&q=moon+landing+conspiracy&dur=3

http://video.google.com/videoplay?docid=-2265515730495966561&ei=Lk5nSqSINJHcwgPg87CWBg&q=moon+landing+conspiracy&dur=3

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=40112887

http://video.google.com/videoplay?docid=8797525979024486145&ei=7FBnSuGzM4eOwgOGm6m7Bw&q=911&emb=1&dur=3

http://video.google.com/videoplay?docid=-1882365905982811133&ei=7FBnSuGzM4eOwgOGm6m7Bw&q=911&emb=1&dur=3

http://video.google.com/videoplay?docid=-8172271955308136871&ei=7FBnSuGzM4eOwgOGm6m7Bw&q=911&emb=1&dur=3

http://video.google.com/videoplay?docid=-9153741586264750761&ei=aVFnSry8PIegwgOY89CGBQ&q=911&emb=1&dur=3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...