Rakan Seperjuangan

Wednesday, July 8, 2009

Iklan lagi

aku dah xsure ape yg mahu aku tulis ni. nak tulis isu berat2 nnti ade yg terasa..cuma aku nak ckp buat masa ni aku rehat sebentar..aku cuma duk perang2 komen dalam blog atau laman web yg aku anggap memandang rendah pada hukum islam..aku ni bukan terer mana pun tapi aku cuma nak uji setakat mana aku mmpu berlawan hujah dgn mereka yg konon mengaku islam ni..

bg mereka yg xjemu2 lawat blog aku ni, aku harap agar jgn stop klik kat blog aku..klu lupa url, taip je hady83 kat mana2 search bar atau search engine..aku pasti kandungan blog aku ni dpat bantu mereka2 yg ragu2 pasal hukum2 agama..lagi sekali aku nak ckp, aku ni bukan terer sgt pun, tapi niat aku cuma satu je, nak menyedarkan aku dan mereka2 disekeliling aku..

kadang2 terpikir jugak agar blog aku ni terus hidup wlaupun aku dah mati..buleh gak jadi rujukan org..harap2 aku pun dpat syer..ilmu yg bermanfaat...maklumlah sekarang ni musim mati mengejut dan musim virus binatang..paling baru selesema babi yg xde vaksin..klu org ckp itu virus AIDS, pasti bankrap airport2 kat dunia ni..apepun harap2 kita org islam yg xpenah sentuh babi ni akan terselamat dari bala tuhan ni..

P/s: hairan tgk org2 islam yg xpenah sentuh babi terpaksa berkawal kat airport2 kat negara ni..merekalah org yg berisiko dpt jangkitan, padahal seumur hidup xpenah sentuh babi..pikir2kanlah ye...nape xletak yg bersekongkol dengan babi je berkawal? jwabnya pasal kita ni baik xbertempat..hehehe..maafla klu terasa..maybe better org islam yg berkawal, pasal kita percya org islam xkan buat sambil lewa kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...