Rakan Seperjuangan

Monday, November 29, 2010

Hukum ALLAH vs hukum manusia

Jangan gatal2 nak klik link yang aku bagi kalau jenis kesian...gambar lelaki yang ditikam hingga mati dengan lebih 25 bilah pisau...didakwa atas kesalahan merogol, betul ke tidak itu soal lain...aku sempat bilang pisau yang masih terpacak atas badan dia...ada lebih kurang 25 bilah...

"JANGAN KLIK SINI JIKA LEMAH SEMANGAT" 




Aku baru saja ada kekuatan hati(hati kering) untuk melihat gambar2 kematian...maybe aku tak rasa kesian kerana yang mati bukan orang yang aku kenal. Boleh la kot aku apply kerja kutip mayat lepas ni..kerja kat rumah mayat ke ape...aku dah tengok macam2 gambar kematian..tapi kalau video tu aku belum berani..daripada gambo bunuh diri sampai gambo kena pancung, kena gantung, accident...dan sebagainya...

Aku berdoa agar aku tidak mati dalam keadaan begitu...at least kalau begitu pun...mati syahid dunia akhirat...huhuhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...