Rakan Seperjuangan

Thursday, June 4, 2009

Syarat Sah Imam

Turutan:

Lelaki mengikut kepada lelaki
Perempuan mengikut kepada lelaki
Khunsa mengikut kepada lelaki
Perempuan mengikut kepada Khunsa
Perempuan mengikut kepada perempuan...

*Khunsa ni org yg mempunyai dua kemaluan berlainan jantina, (klu ade dua zakar tu bukan khunsa tapi power)..hehe..

Lelaki tidak sah berimankan perempuan...walau sehebat mana pun perempuan itu..jika pernah tgk perempuan jadi imam kepada lelaki tu..xpayahla nak pelik..itu mmg dah sesat yg buat fatwa sendiri..xusahla nak ikut golongan sesat tu...

P/s: Sekarang ni pening tgk lelaki2 yg berkelakuan mcm perempuan..kononnya kes hormon..tapi itu kes jahil agama sebenarnya..huhu..

2 comments:

CHELAH said...

sister in Islam!!! dsyt..

hady83 said...

hehe...akhir zaman ni anything is possible..cuma aku duk tunggu perempuan nnti yg kena byr mas kawin dan hantaran pada pihak lelaki..baru sama adil kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...