Rakan Seperjuangan

Wednesday, March 25, 2009

Link Sahaja

sedang aku berajin rajinan cari sesuatu kat intenet..terjumpela bende ni..

klik la klu berani..hehehe...

http://www.umno-reform.com/mei03/yusuff24052003.htm

harap sape yang ragu2 tu siasatla..

___________________________________________________________________________

dlm pada itu aku ade jumpe juga link yang menarik pasal hamba Allah ni duk kritik hudud pas..

http://www.e-bacaan.com/artikel_hududpas.htm

mmg dia ni lain sikit..mcm ade buat kajian..tapi yang herannya kajian dia ni macam separuh siap je..yela, aku xsalahkan dia 100%..tapi ape salahnya klu dia buat kajian lagi dan tolongla lengkapkan hudud pas yang xlengkap tu..mmg terer la mamat ni..siap ambil petikan ayat Quran lagi tu...dia ckp kandungan hudud pas tu melampau batas..dlm islam xde hukuman rejam batu dan salib..aku rasa dia ni mcm anti hadis pun ade..pasal dia rujuk Quran je..hahahaha..

ni la jadinya org2 zaman sekarang..Kaji Quran sahaja xcukup klu kaji hadis sama...

yang baik dari tuhan aku dan tuhan dia..yang bruk tu datang dari kelemahan aku..

2 comments:

CHELAH said...

jgn bg link cmtu jer..xcntik laa..
ssah ntuk ak copy n paste bkak tab len...
heehehe..

hady83 said...

tq 4 the comment..aku dah buat link dah..hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...