Rakan Seperjuangan

Friday, September 24, 2010

Artis Vs Gro? Ada Beza Ke?


Aku terasa berminat pulak nak kongsi benda ni...aku copy paste dari blog member aku merangkap co-writer aku.

1.PENINGNYER AKU Didada akhbar seringkali memaparkan betapa banyok nyer limpaham rakyat asing kt negara kita. tapi hok nyakit ati skali di bawak masuk gadis-gadis sebagai tukang urut , tukang layan , tukang jaga dan nukang paku dari negara taiwan, china, vietnam dan seketat asia tenggara laa. lebih kurang GRO laa..yang selalu kena tangkap dalam OPS Polisss tuu.

yang aku nak cakap...sama sahaja zaman kita nie dengan zaman jahiliaah duluuu...langsung tidak mermartabatkan wanita..jadi bahan dagangan atau pemuass untuk kaum lelaki shj. menjadi penghibur untuk lelaki..nk kata sentuh2 tuu xyah cakap laa. baseee bodoo blakeee...

tetapi fokus aku sebenarnyaa bukan perempuan2 ini tapi hok kita sumee duk suka tengok n gila2 sangat!..cuba korang jawab soklan akuu nie...

APA BEZA ARTISS-ARTISS DENGAAN GRO-GRO?

keje dia sama shj menghibur disamping menghalalkan yang haram...tetapi artiss ni berlesen dan di terima masyarakat malah disanjung dan konon ikon!.harramm jaddah r macam tu kan.. suami plak xde ckp pe.. dayuss agaknye tengok isteri berlakon dengan jantan lain pastu boleh plak pegang2 xmsuk peluk2 lagi tuu...kaluu tengok isteri aku gituu mampuss dia aku teranjang! nak mengatal pe lagii..
yang jantan plak pe lagii..inilah bidang pekerjaan yg baek untuk menghibur kn nafsuuu..per lagi sume ank2 gadis2 dia leh bawak berkepittt..tu diaa mak bapak tutup mata ka???
tu xmsuk lagi yg artis2 malaysia berlakon baik ngalahkan malaikat tapi perangai diorang kat luar ngalahkan iblis..

satu lagii... org biasa kna tgkap kalwat masuk paper diorg bg detail biodata siap ngan alamat sekali, artis kna tgkap khalwat sensor nama..tuu xmsuk ank datuk lagii tuu..

2. PENINGNYE AKUU..bila pilihan raya tibaa..pemimpim sama pemimpim ok sahaja senyum lawan temu lawan..tetapi penyokong yang bengap nie..siap xbertegur sapa..ayah ngn anak bergaduh sebab parti lain2..ahli jemaah surau berpecah dua parti plak! bangang gilerrr..padahal tuhan yang satuu bersatu r bangang..parti2 hal luarr laaa...knape jadi bengappp..ego lagi dariii tuhan kaa???

3. PENINGNYERR AKUU...pemain bola kita belanja berjuta nk training, cakap negara aman makmurrr tapi kalah ngn negara yang xpernah aman, negara2 yang makan xckup pn kita kalahhh..duit tu juta2 kita buat ape???

4. PENINGNYERR AKUU...last kali, (tuliss pun makin malas doh..makin sikit jee) kenappe bini aku suka sangat kata aku nie hensemmm..geram aku! dia nie, xfaham ke, xde mata??
aku nie bukannnyer hensemmm tapi aku niee Sangat hensemmm! paham!

ALL CREDITS GOES TO YAKUZAFOTO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...