Rakan Seperjuangan

Thursday, January 6, 2011

Sebatikal Kejap

Entri 295: Ternyata tidak sampai target 300 entri sebelum aku sebatikal...hahahah...kenyataan xleh blah...

Aku dah beli tiket balik kampung...kajang-KT= 43 ringgit...sebagaimana aku pokai habis masa tamat degree dulu...sekarang dah tamat master pun sama pokai...harap rezeki lebih baik lepas ini...

Mulai esok..aku sudah tidak mampu selia blog ini 24 jam sehari..sejam seminggu pun payah...aku bukan jenis rajin pegi cc...

Bagi siapa yang nak share apa2 dalam blog ini..silakan...yang nak kutuk..silakan...kalau nak dakwa..hold dulu...hahahaha...

P/s: Blog ini aku buat masa aku penghujung zaman ijazah sarjanamuda..sekarang aku dah tamat sarjana...sebagai pelajar tak banyak aku belajar..tapi sebagai manusia...aku dah banyak belajar tentang hidup...tentang orang...dan tentang keyakinan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...